9.4.07

Alma libre...



Είχα καιρό να το κάνω αυτό και σήμερα που βρήκα την ευκαιρία το απόλαυσα! Ο λόγος για μια απογευματινή βόλτα με θέα τη θάλασσα!
Τελευταία φορά ήταν πριν από αρκετούς μήνες κάπου μακρυά και ο σκοπός πάντα ο ίδιος... ένα ταξίδι διαφυγής, μια βόλτα μακρυά από όλα αυτά που δε θέλει κανένας να ζει και χρειάζεται ανεφοδιασνών δυνάμεων και γαλάζιου ορίζοντα για να αντιμετοπίσει.

Την βόλτα μου συνόδευσε μουσική (επιλογές για soundtrack στις στιγμές μας !!) και φυσικά φωτογραφική μηχανή για να κτρατήσω τον ορίζοντα... έτσι για ρεζερβουάρ, για τις ώρες που δεν μπορώ να δραπετεύσω ώστε να ξεφεύγω μέσα από εικόνες.
Η βόλτα ολοκληρώθηκε με ένα τηλεφώνημα από μακρυά (σε μια παλιά συνοδοιπόρο στις "ψυχολογικές βόλτες"), κι ένα χαμόγελο έδωσε τη θέση του στο μίζερο πρόσωπο της μέρας!

Έτσι δραπετεύω... και μου κάνει πολύ καλό! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους!


"Έλα, ξάπλωσε...
αστέρια κάρφωσε η νύχτα σειρά...
Κλείσ' τα μάτια κι αφήσου απλά να σε παν' τα όνειρά σου...
Γέλα λίγο...
Για σ' ένα ανοίγω ζωή κι αγκαλιά
Σβήσ' τα δάκρια κι άκου απλά τι σου λέει η καρδιά σου...
Πέφτει τ' αστέρι μας, κάνε μια ευχή
ελεύθερη να 'ναι η ψυχή μας
κι ότι περάσαμε πριν στη ζωή
να 'ναι η κρυφή δύναμή μας..."

2 σχόλια:

ax0r7ag0z είπε...

Αχ. Και εμένα μου δόθηκε χτες η ευκαιρία να κάνω μια μεγάλη διαδρομή με τρένο, που απολαμβάνω πάρα πολύ, και να θυμηθώ πώς είναι. Δεν ξέρω, αλλά το τρένο με ταξιδεύει με περισσότερους από ένα τρόπους. Ξεχνιέμαι, φεύγω, χάνομαι. Ταξιδεύω!! Μέχρι τον τερματικό σταθμό. Μέχρι το τέρμα. Και μετά αποβιβάζομαι, κατεβαίνω. Φτάνω στον προορισμό μου. Προσγειώνομαι. Επιστρέφω στη πραγματικότητα. Ξυπνώ. Αλλά πάντα μου μένει το ταξίδι. Σουβενίρ. Καύσιμο στο ρεζερβουάρ μου. Πάσο για την επόμενη φορά. Για το επόμενο ταξίδι.

Αθηνά είπε...

Πραγματικά έχει πάρα πολλά να σου προσφέρει μιαα διαδρομή, ένα ταξίδι.. ας είναι και η μικρή διαδρομή του πρωινού λεωφορίου, του τρένου, του κτελ... ! Σε βάζει σε σκέψεις.. πού πας; Ειναι ο σωστός προορισμός; Ποιός βρίσκεται δίπλα σου; Και το ταξίδι πάει πέρασε.. τόσο γρήγορα... και έχεισ ήδη φτάσει! Και αν το απόλαυσες, δεν αργείς να αναζητήσεις το επόμενο ταξίδι ή αυτό της επιστροφής..

έτσι έιναι...
"όλους τους ξέμπαρκους τους τρώει το σαράκι, κι όσοι ταξίδεψαν ζηλεύουν την Ιθάκη"

Πάσχα το Ορθόδοξον! (;)

Δε συνηθίζω να εμπνέομαι από θρησκευτικές γιορτές για τις αναρτήσεις μου. Μα φέτος αισθάνομαι πιο πολύ από ποτέ την ανάγκη να γράψω για την ...