20.4.07

Κι όμως είμαι ακόμα εδώ...



Κι όμως είμαι ακόμα εδώ... (δεν χάθηκα...)

Ταλαντεύομαι σε σκέψεις, ήχους, λέξεις, εικόνες και κουβέντες.. Είπα όμως να μην τα εκθέσω. Να κρατήσω για μένα τις μίζερες κι απαισιόδοξες σκέψεις, να προχωρήσω μπροστα (ή τουλάχιστον να προσπαθήσω ζεστά γι αυτό) και να ξεκινήσω να «κοιτάζω εκεί που θέλω να πάω»!

«αν δεν κοιτάς εκεί που θές να πάς

Θα πάς εκεί που κοιτάς»

"Κι όμως είμαι ακόμα εδώ...
κι αυτό το καλοκαίρι ..." και για να μην γίνω "λιωμένο παγωτό" για άλλη μια φορά, είπα να δράσω!

Ότι κι αν γίνει, το ταξίδι μετράει...


Υ.Γ.: Η φωτογραφία είναι από μια πρόσφατη βόλτα για καφέ στον Άγιο Νικόλαο!

3 σχόλια:

ax0r7ag0z είπε...

Μη μασάς, για κανένα λόγο.

"I will survive
as long as i know how to love
I know I will stay alive
I've got all my life to live
I've got all my love to give
and I'll survive
I will survive"

Αθηνά είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ!
Είναι δύσκολο αλλά το παλεύω αξιοπρεπώς... Για τα δύσκολα γενηθήκαμε άλλωστε... τα εύκολα είναι γι αυτούς που δεν μπορούν ν' αντέξουν!
Καλησπέρα!

Lykos είπε...

Σ' αυτό το blog νομίζω χρωστάω αρκετά σχόλια, αλλά δεν έχει νόημα να αναμοχλεύω περασμένα post καθώς τις απόψεις μου στις έχω πει.
Θα σταθώ όμως σ' αυτό το τελευταίο, λέγοντας σου να μην κρατήσεις για εσένα τις μίζερες κι απαισιόδοξες σκέψεις, αλλά να τις διώξεις μακρυά μια και καλή και ν' αρχίσεις να βλέπεις τη ζωή θετικά. Θέσε του στόχους σου και απλά μην αφήσεις τίποτα και κανένα να σε απογοητεύει. Η ζωή είναι στα χέρια μας, το μόνο που χρειάζεται είναι να το συνειδητοποιήσουμε πριν είναι αργά...
Κοίτα μπροστά λοιπόν, βάλε πλώρη για τη δική σου ευτυχία, το δικό σου όνειρο και σάλπαρε μαζί μ' αυτούς που αγαπάς. Καλό ταξίδι!

Πάσχα το Ορθόδοξον! (;)

Δε συνηθίζω να εμπνέομαι από θρησκευτικές γιορτές για τις αναρτήσεις μου. Μα φέτος αισθάνομαι πιο πολύ από ποτέ την ανάγκη να γράψω για την ...