12.12.07

Αδράξτε τη μέρα!


Έτσι απλά, «έτσι ξαφνικά» που λέει και ο δημοφιλής καλλιτέχνης, μετά από ένα ψυχολογικό σοκ οφείλω να ομολογήσω, αποφάσισα να «αδράξω τη μέρα…» να ζω και αν απολαμβάνω τις μέρες μου με τις υποχρεώσεις, τις δυσκολίες, τα ευχάριστα και τα δυσάρεστα που μπορεί να κρύβουν.

Υποσχέθηκα στον εαυτό μου σεβασμό και μια ζωή «καλή» όσο δυνατόν χωρίς άγχος και γεμάτη με δραστηριότητες που με γεμίζουν με τον α ή β τρόπο… το πόσο θα καταφέρω να κρατηθώ στον κόσμο αυτό που χτίζω δεν το ξέρω. Ξέρω σίγουρα πως 4 μέρες τώρα νιώθω πιο ήρεμος άνθρωπος, όσο κι αν καταβάλουν πολλοί σοβαρές προσπάθειες να με ρίξουν. Δεν τους αδικώ. Δεν έχω συνηθίσει τους γύρω μου σε ψύχραιμες και χαλαρές συμπεριφορές. Καλώς ή κακώς… θα δείξει…

«αν μας αντέξει το σκοινί θα φανεί στο χειροκρότημα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πάσχα το Ορθόδοξον! (;)

Δε συνηθίζω να εμπνέομαι από θρησκευτικές γιορτές για τις αναρτήσεις μου. Μα φέτος αισθάνομαι πιο πολύ από ποτέ την ανάγκη να γράψω για την ...