14.10.07

Καλό χειμώνα!

Πάει καιρός… όπως λέει και το τραγούδι :

«Πάει καιρός που σβήνω το φως
και σου ζητώ σ' ένα όνειρο μέσα να μπεις να σε δω
Μα δε μπορώ να κοιμηθώ
γιατί φοβάμαι μη τύχει εσένα να ονειρευτώ»

Μετά από τόσο μεγάλη απουσία, δεν θα μπορούσα παρά να έχω μια μουσική επιστροφή.

Αλλάζουν οι καταστάσεις, αλλάζουν οι εποχές κι εμείς στη μέση να κρατάμε ισορροπίες και να αναπροσαρμόζουμε τις προτεραιότητές μας. Φαίνεται πως οι δικές μου επιλογές με κράτησαν για λίγο μακριά.

Επέστρεψα όμως με ένα πνεύμα πιο ελεύθερο, μια ζωντανή «alma libre» για μια χρονιά ελπίζω λίγο καλύτερη από την προηγούμενη... ;)

Μαζί μου έφερα νεράιδες του καλοκαιριού να κουβαλούν τις μνήμες και να φροντίζουν να μη στερεύει η έμπνευση και η μουσική στο δικό μου παράδεισο το φετινό χειμώνα.

Καλό μας ταξίδι!


«Φθινόπωρο στον έρωτα απόψε ανατέλλει
αρισμαρί και μέλι μύρισαν τα βουνά
κι εγώ κοιτάζω σιωπηλός το χώμα το βρεγμένο
σα κάρβουνο αναμμένο η ομορφιά πονά

Φιλί γυρεύω του ουρανού κι αυτός μου δίνει στάχτη
μα απ΄ της καρδιάς τ΄ αδράχτι σαν θέλω να κοπείς
σαλεύουν τα πορτόφυλλα κι η κλειδωνιά γυρίζει
αέρας μου σφυρίζει αν έρθεις μην αργείς

Γδύσου κι από τα μάτια μου πάρε νερό και πλύσου
ο χωρισμός θυμήσου είναι χειμωνανθός
τη λύπη την κατοίκησα σε νύχτα και σε μέρα
σ΄ αφήνω στον αέρα για να σε βρω στο φως»


3 σχόλια:

Lykos είπε...

Welcome back! Καλό χειμώνα, καλά μυαλά και προπάντων καλή διάθεση!
Keep Blogging!

Ανώνυμος είπε...

Καλώς ορίσαμε λοιπόν, μικρό ξωτικό,ο χειμονανθός είναι το soundtrack των ημερών μου. Ημερών όμορφων και ελπιδοφόρων. Να είμαστε καλά να ακούμε, να μυρίζουμε,να βλέπουμε, να ερωτευόμαστε. Στη Σαλονίκη φυσάει δροσερός βαρδάρης και σε θυμάμαι!

Αθηνά είπε...

Καλώς μου ήρθατε! Καλό χειμώνα να έχουμε Λύκε μου, με πολλά postακια που θα απαθανατίζουν σκέψεις και μουσικά συναισθήματα!
"Νεράιδα του Βορρά" (Ανώνυμε) ξέρεις καλά νομίζω, για ποια συναισθήματα μιλάω...εκείνα της παραλίας, με το βαρδάρη να φυσάει, το mp3 στα αυτιά να πλημμυρίζει τη θέα με ήχους, και την καλή παρέα να δένει το πλάνο... τα λόγια είναι περιττά...

Πάσχα το Ορθόδοξον! (;)

Δε συνηθίζω να εμπνέομαι από θρησκευτικές γιορτές για τις αναρτήσεις μου. Μα φέτος αισθάνομαι πιο πολύ από ποτέ την ανάγκη να γράψω για την ...