2.5.08

Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος


Long time no seen…

Και δυστυχώς δεν είναι για καλό το come back μου…

Χθες το πρωί έκανα μια απόπειρα να εξυπηρετηθώ σε ένα υποκατάστημα της εν λόγω τράπεζας στο κέντρο του Ηρακλείου. Μπαίνω λοιπόν μέσα, παίρνω το νουμεράκι μου από το συμπαθητικό μηχάνημα που έδωσε τέλος στις εκνευριστικές ουρές, και διαπιστώνω ότι προηγούνται άλλα 80 νούμερα. Τι να κάνω κρύβω στην τσάντα μου το πολυπόθητο χαρτάκι και φεύγω να κάνω τις δουλειές μου. Επιστρέφω 20 λεπτά αργότερα λίγο αγχομένη μην τυχών έχει περάσει το νούμερό μου. Ευτυχώς ή δυστυχώς πρέπει αν περιμένω για άλλα 50 νούμερα περίπου. Ούτε λόγος γι καρέκλα (έχουν καθίσει κάτι γιαγιάδες ), οπότε πάω σε μια γωνία και βγάζω το βιβλίο μου, χωρίς να χάνω επαφή με το περιβάλλον. Ξαφνικά σκάει μύτη ένας παππούς (που μύριζε κιόλας) παίρνει νουμεράκι τουλάχιστον 40 νούμερα μπροστά από το δικό μου (έτυχε να δω το πρώτο ψηφίο),αφήνει τις τσάντες του δίπλα μου και κατευθύνεται προς ένα ταμείο όπου ο υπάλληλος εξυπηρετεί μια πελάτισσα. «Χρόνια πολλά» του λέει. «Τα μηχανήματά σας δεν λειτουργούν». Ο υπάλληλος ξαφνιασμένος απαντάει «τι λέτε κύριε δοκιμάσατε σε αυτό βρίσκεται ακριβώς απ’ έξω;» «όχι δοκίμασα σε άλλο υποκατάστημα». Αυτός ήταν ο διάλογος. Το νόημα είναι ότι ο υπάλληλος δεν τήρησε τη σειρά προτεραιότητας κι εξυπηρέτησε τον κύριο που διαμαρτυρήθηκε χωρίς να δει το την προτεραιότητα του.

Τι κι αν διαμαρτυρήθηκα δυνατά; τι κι αν ζήτησα να δω το χαρτάκι του; τι κι αν στραβοκοίταξα υπάλληλο και πελάτη; Σαν να μην υπήρχα…

Το αποκορύφωμα ποιο ήταν; Ο τύπος αφού εξυπηρετήθηκε, ήρθε δίπλα μου, έβγαλε από τις τσάντες του 2 αγκινάρες, (ναι καλά διαβάζεις εκείνο το φυτό με τις αγκάθες), και τα έδωσε στον υπάλληλο ευχόμενος χρόνια πολλά…

Τα συμπεράσματα δικά σου…

Όλο το σκηνικό για 2 αγκινάρες…

Λάθος μου που δεν απευθύνθηκα στον διευθυντή; Μπορεί…

Λάθος μου που δεν έκανα μεγάλη φασαρία; Μπορεί…

Νόμιζα θα έχανα το επίπεδό μου. Όμως αρνούμαι να ζήσω σε τέτοιο κόσμο. Δεν ξέρω αν σεβάστηκα την ηλικία του 65άρη παππού… για μην πω του «π@π@ρη» που πήρε τη σειρά, της στιγμή που περίμεναν γιαγιάδες στη σειρά και μαμάδες με μωράκια.

Έβγαλα κι εγώ μια φωτογραφία κι εκθέτω το ταμείο που έγινε η ζημιά στο υποκατάστημα της πλατείας Κορνάρου.

Ναι. Το μόνο που έκανα ήταν τραβήξω φωτογραφία από το εν λόγω ταμείο και να αναφέρω στον προσωπικό μου ιστοχώρο το συμβάν.

Δεν ξέρω πως θα αντιδράσω την επόμενη φορά. Σίγουρα όμως όχι τόσο ψύχραιμα όπως έκανα χθες…

Σαν εκπαιδευτικός έχω ευθύνη για αυτά και υπόσχομαι, δεσμεύομαι στον εαυτό μου πως οι δικοί μου μαθητές δε θα γίνουν ποτέ τέτοιοι γλοιώδεις τύποι όπως οι βολεμένοι της σειράς του «π@π@ρη».




«στα χέρια σου αφήνω το τιμόνι

κι η πιο μεγάλη νύχτα ξημερώνει»

8 σχόλια:

Lykos είπε...

Welcome back!
Νομίζω ότι το θέμα το έχω σχολιάσει τόσο πολύ που θα μπορούσα να χαρακτηριστώ ανθέλληνας... Το μόνο που θέλω να προσθέσω είναι οτι μιλάς για παππού, που προσωπικά του δικαιολογώ έναν κάλο στον εγκέφαλο, μια Α γαϊδουριά που λένε και στο χωριό μου. Δεν έζησε και σε καμιά πολιτισμένη χώρα, κάτι έχει κληρονομήσει από τα συμπαθή τετράποδα. Αυτο που προσωπικά με εκνευρίζει περισσότερο είναι να βλέπω τέτοιες συμπεριφορές από νέους ανθρώπους και παιδιά. Είναι αυτό που σκοτώνει και τις τελευταίες μου ελπίδες για βελτίωση της κατάστασης

busy bee είπε...

Δυστυχώς, Ελλαδανιστάν είναι αυτό!
τι να περιμένει κανείς!

Ανώνυμος είπε...

Σαν να είναι ελαφρά εκνευρισμένο το come back σου..Σίγουρα η σειρά προτεραιώτητας είναι ένας βασικός λόγος για να εκνευρίζεσαι τις περισσότερες φορές..Μιας και χαρακτηριστικό του Έλληνα δεν είναι μόνο η "κλεψιά" της σειράς κάποιου άλλου, αλλά και η έλλειψη υπομονής..
Ας πάμε όμως το θέμα και στην τράπεζα..Όσο κι αν δε το δείς πάνω στα νεύρα σου και μπορεί να πεις ότι φταίει ο ταμίας, αυτός που φταίει είναι αποκλειστικά η τράπεζα..Όταν στις 10 θέσεις ταμίων δουλεύουν 3, άντε και 4 ταμείες στην καλύτερη, λογικό είναι οτι δε βγαίνει η δουλειά..
Τώρα το εάν για αυτό φταίει η "Ελλαδάρα" μας που υπαινίσαιτε ο lykos δε το ξέρω άν και υποστηρίζω την άποψη του εν μέρη..
Δέ θεωρώ σε επ'ουδεμία περίπτωση οτι φταίει ο παππούλης που έτσι έμαθε κι έτσι κάνει από πρωτού να γενηθούμε καν...
Καθένας για την άποψη του πάντα...
Bye..

Αθηνά είπε...

σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή και τα σχόλια σας!
lyke μου θέλω πολύ να σε διαψεύσω και να αλλάξω την πραγματικόητα! θα κάνω ότι μπορώ γι αυτό αλλά μόνη μου δεν μπορώ να καταφέρω τίποτα. Εμείς χτίζουμε το αύριο και στο χέρι μας είναι να σώσουμε ότι απέμεινε.
Busy bee θέλω να βλέπω τα πράγματα πιο θετικά. Είναι όντως Ελλαδανιστάν ο τόπος αλλά τουλάχιστον όσοι μπορούμε, ας βάλουμε το λιαθαράκι μας. Τουλάχιστον το αυρίο των παιδιών μας ας είναι λίγο καλύτερο. Γι' αυτό συνεχίζω να γράφω
Ανώνυμε,που πολύ θα ήθελα να μάθω την ταυτότητά σου ;), το θέμα μου δεν ήταν που περίμενα 5 λεπτά ακόμα, ούτε οι υπάλληλοι της τράπεζας (που στην συγκεκριμένη φάση μιλάμε για επιτυχία! - 6 στα 8 ταμια ανοιχτα!!!). Το θέμα μου ήταν η γαϊδουριά που υπάρχει, το γλύψιμο, και το κωλομέσον.
Απολογούμαι για τις εκφράσεις αλλά δυστυχώς αδυνατώ να εκφράσω την παρούσα κατάσταση πιο κόσμια

Lykos είπε...

Ανώνυμε, δεν υπαινίσσομαι, φωνάζω! Δεν είναι ο τόπος που φταίει, στους ανθρώπους αναφέρομαι φυσικά και στη νοοτροπία που μας χαρακτηρίζει (ναι, δεν βγάζω ούτε τον εαυτό μου απ'έξω...). Αυτή η νοοτροπία λοιπόν δεν γεννήθηκε χθες, δεν είναι μια περαστική μόδα - και αυτό είναι το χειρότερο - έχει καλλιεργηθεί μέσα στο χρόνο, έχει ριζώσει και ανθίζει όλο και περισσότερο :-(

Αθηνά είπε...

είπαμε θετικές σκέψεις!!
αν ο Bush αλλάζει τον κόσμο με όπλα και χρήμα,εμείς θα τον αλλάξουμε με όνειρα!

"αξίζει, φίλε, να υπάρχεις για ένα όνειρο κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει"

Lykos είπε...

"Ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Οτι αξίζει, αξίζει, όταν όμως σε κάψει το όνειρο, τι κάνεις μετά;

Ανώνυμος είπε...

Όταν σε κάψει το όνειρο έχεις την πεποίθηση ότι τουλάχιστον έχεις ακολουθήσει το όνειρό σου..Κι όχι αυτό που με ζήλο σου έχουν προβάλει άλλοι..
Έχεις κάνει αυτό που ήθελες κι όχι αυτό που σου είπαν...
Μήπως δεν έχεις καεί ποτέ από τα όνειρά σου ή μήπως φοβάσαι να καείς γι' αυτά??
Κανένα από τα δύο δεν φέρνει την άνοιξη..Κι όπως λέει έμεσα κι η νεραϊδούλα που μας φιλοξενεί "τα όνειρα σε κρατάνε ζωντανό"..
Άμα δεν κάνεις εσύ με την εικόνα που έχεις για τον ειδανικό σε 'σένα κόσμο προσπάθεια να τον φέρεις στα μέτρα σου, τίποτα δεν θα έρθει να σε βρεί...
Ανθρώποι που έτσι μάθανε το σωστό θέλουν "ξεστράβωμα"..Αλλά αν κι αυτοί που έχουν δεί δεν κάνουν κάτι τότε δεν έχουμε ελπίδα...
Μη φωνάζεις λοιπόν απλά για να κάνεις θόρυβο αλλά μίλα για να δείς καλό..
Βye..Bye..

Πάσχα το Ορθόδοξον! (;)

Δε συνηθίζω να εμπνέομαι από θρησκευτικές γιορτές για τις αναρτήσεις μου. Μα φέτος αισθάνομαι πιο πολύ από ποτέ την ανάγκη να γράψω για την ...